“Το Παιχνίδι του Καλαμαριού”: Μια βουτιά στην παραγωγή της επιτυχημένης σειράς που έγινε viral!

Το Παιχνίδι του Καλαμαριού ξετρελαίνει τον κόσμο με τη συναρπαστική του ιστορία για απεγνωσμένους ανθρώπους που δηλώνουν συμμετοχή σε ένα μυστηριώδες παιχνίδι για παιδιά με την ελπίδα να κερδίσουν ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο. Παρόλο που η σειρά φαίνεται πως αγαπήθηκε αμέσως, το δημιουργικό της ταξίδι υπήρξε μακρύ και δύσκολο για τον δημιουργό και σκηνοθέτη της σειράς Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ. Δείτε εδώ από το παρασκήνιο πώς ζωντάνεψε το Παιχνίδι του Καλαμαριού.

Η αρχή

2. SquidGame BTS 101 813

Ο σκηνοθέτης Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ συνέλαβε αρχικά την ιδέα και ξεκίνησε να γράφει το 2008. Όπως δηλώνει: “Το 2008 σηματοδοτεί τη χρονιά αμέσως μετά το ντεμπούτο μου. Ήταν η χρονιά που πήγαινα συχνά σε μαγαζιά με βιβλία κόμικ. Διαβάζοντας λοιπόν πολλά κόμικ, σκέφτηκα να γράψω κάτι σαν μια ιστορία βιβλίου κόμικ στην Κορέα και ολοκλήρωσα το σενάριο το 2009”. Ως σκηνοθέτης ταινιών, ο Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ είχε αρχικά στο μυαλό του να γυρίσει το Παιχνίδι του Καλαμαριού με τη μορφή ταινίας.

Ένα δύσκολο ταξίδι

3. SquidGame BTS 101 795

Παρόλο που ολοκλήρωσε το αρχικό σενάριο για το Παιχνίδι του Καλαμαριού το 2009, ο Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ έπρεπε να αναβάλει την υλοποίηση της ιδέας για να ασχοληθεί με τις επιτυχημένες του ταινίες Silenced (2011), Miss Granny (2014) και The Fortress (2017) προτού μπορέσει να δημιουργήσει τη σειρά. Ο σκηνοθέτης αποκάλυψε: “Εκείνη τη στιγμή, έμοιαζε πρωτόγνωρο και βίαιο. Κάποιοι θεωρούσαν ότι ήταν κάπως σύνθετο και αντιεμπορικό. Δεν μπορούσα να βρω επαρκή χρηματοδότηση και το κάστινγκ δεν ήταν εύκολο. Ασχολήθηκα για περίπου έναν χρόνο, αλλά μετά αναγκάστηκα να το βάλω στην άκρη”.

Σχεδόν 10 χρόνια μετά

4. SquidGame BTS 103 35823

Σχεδόν 10 χρόνια μετά τη σύλληψη της ιδέας για τη σειρά Το Παιχνίδι του Καλαμαριού, ο Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ ήταν επιτέλους σε θέση να την υλοποιήσει και άρχισε να την ετοιμάζει. Όπως μας είπε: “Χάρη στο Netflix, δεν υπήρχαν περιορισμοί και είχα τη δημιουργική ελευθερία να εργαστώ όπως ήθελα”. Με αφορμή αυτήν την ευκαιρία, ο σκηνοθέτης εμπλούτισε την ιστορία του και της έδωσε διαστάσεις σειράς, καθηλώνοντας πλέον ένα παγκόσμιο κοινό.

Διαβάστε   "Post Mortem": μια αριστουργηματική βαμπιρική σειρά του Netflix από τη Νορβηγία

Η πρόθεση πίσω από την τέχνη

5. SquidGame Unit 101 001 (2)

Μία από τις πιο αξιοσημείωτες πτυχές της σειράς είναι η μοναδική, πολύχρωμη αισθητική της που την κάνει ξεχωριστή σε σχέση με άλλες ιστορίες επιβίωσης. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Τσε Κιουνγκ-σαν δήλωσε: “Δημιουργήσαμε τις τοποθεσίες και τα σκηνικά με σκοπό να κάνουμε τους θεατές να σκεφτούν μαζί μας τις προθέσεις που ενέχει το Παιχνίδι του Καλαμαριού “. Τα επιβλητικά σκηνικά και τα ζωηρά χρώματα μεταφέρουν τους θεατές σε έναν ρεαλιστικό αλλά και φανταστικό κόσμο.

Απλά παιχνίδια για παιδιά

6. SquidGame Unit 101 002 (1)

Ο σκηνοθέτης Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ επέλεξε σκόπιμα παιδικά παιχνίδια που όλοι γνωρίζουν και μπορούν εύκολα να κατανοήσουν. Ωστόσο, οι λεπτομέρειες πίσω από κάθε παιχνίδι δείχνουν πόσο πολύ σχεδιάστηκε ο κάθε γύρος. Για παράδειγμα, το πρώτο παιχνίδι ονομάζεται “Κόκκινο Φως, Πράσινο Φως”, το οποίο λογικά οι περισσότεροι γνωρίζουν. Το ρομπότ έχει τη μορφή ενός κοριτσιού από παιδικά βιβλία, γεγονός που κάνει τη σκηνή ακόμα πιο σοκαριστική αφού η χαρά που νιώθουν τα παιδιά αποκτά διαστάσεις ενός ψυχοφθόρου αγώνα επιβίωσης.

Απόδοση ρεαλιστικών συναισθημάτων

7. SquidGame Unit 104 1564

Τα τεράστια σκηνικά βοήθησαν τους ηθοποιούς να αποδώσουν ρεαλιστικά συναισθήματα. Ο σκηνοθέτης Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ δήλωσε: “Προσπάθησα να δημιουργήσω την ατμόσφαιρα μιας αληθινής παιδικής χαράς έτσι ώστε οι ηθοποιοί να νιώσουν ότι όντως κάτι κάνουν εκεί. Αυτού του είδους τα σκηνικά, κατά τη γνώμη μου, επιτρέπουν στους ηθοποιούς να δώσουν ερμηνείες που αποπνέουν μια αίσθηση πραγματικότητας”. Η αντιπαράθεση μιας επιτακτικής ανάγκης για επιβίωση με φόντο μια αθώα παιδική χαρά είναι εντυπωσιάζει πολύ και συγκινεί.

Δημιουργία νοσταλγίας

8. SquidGame BTS 106 35826

Ένα από τα σκηνικά που χρειάστηκε τον περισσότερο χρόνο για να δημιουργηθεί ήταν η ανακατασκευή των τυπικών δρόμων από τις γειτονιές της Κορέας το ’70 και το ’80. Ο ηθοποιός Παρκ Χάε-σου σχολίασε: “Η παιδική χαρά έμοιαζε πολύ αληθινή, όπως ήταν τα πραγματικά σοκάκια στο παρελθόν. Ένιωθες ότι βρίσκεσαι μπροστά από αληθινά σπίτια του παρελθόντος. Νιώσαμε μια παράξενη νοσταλγία και μια περίεργη ένταση”. Ο ηθοποιός Χέο Σανγκ-τάε εγκωμίασε επίσης την καλλιτεχνική ομάδα για τη σχολαστικότητά της ορμώμενος από το χώμα που υπήρχε σε διάφορα σημεία των δρόμων.

Διαβάστε   Όλα όσα θα δούμε τον Μάιο στο Netflix

Μια παγκόσμια και κορεάτικη σειρά

9. SquidGame BTS 106 35853

Όλες αυτές οι πτυχές μαζί δημιουργούν μια ιστορία που είναι τόσο παγκόσμια όσο και κορεάτικη. Τα περισσότερα παιχνίδια για παιδιά είναι ευρέως διαδεδομένα, ενώ κάποια από αυτά είναι γνωστά μόνο στην Κορέα. Τα ανθρώπινα συναισθήματα και οι δυσκολίες που βιώνουν οι ήρωες θα συγκινήσουν πολλούς ανθρώπους ανεξαρτήτως της καταγωγής τους. Ο σκηνοθέτης Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ σχολίασε: “Ως παιχνίδι επιβίωσης, ψυχαγωγεί αλλά και θυμίζει ανθρώπινο δράμα”.

Ένα εύστοχο μήνυμα

10.SquidGame Unit 108 0700

Η σειρά μελετά την ανθρώπινη φύση και το πώς αλλάζουμε από παιδιά σε ενήλικες, παρουσιάζοντας ενήλικες να θυμούνται και να παίζουν παιδικά παιχνίδια. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ: “Ήθελα να γράψω μια ιστορία που να είναι μια αλληγορία ή ένας μύθος για τη σύγχρονη καπιταλιστική κοινωνία, να αναπαριστά έναν ακραίο ανταγωνισμό, όπως τον ακραίο ανταγωνισμό στη ζωή”. Δεν είναι όμως όλα θλιβερά. Όπως βλέπουμε, οι ήρωες διατηρούν την ανθρωπιά και την ελπίδα τους. Το σχόλιο για την ανθρώπινη φύση και την κοινωνία μάς βάζει σίγουρα σε σκέψεις.

Για περισσότερες παρασκηνιακές λεπτομέρειες, δείτε τη μικρού μήκους ταινία: