Το streaming στις αίθουσες του 29ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Μπουσάν

Τα Asia Contents Awards & Global OTT Awards 2024, που θα διεξαχθούν στις 6 Οκτωβρίου στο BIFF Theater του Busan Cinema Center στο πλαίσιο του 29ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Μπουσάν (2-11 Οκτωβρίου), ανακοίνωσαν τις υποψηφιότητες για συνολικά 11 κατηγορίες, καθώς και τα μέλη της κριτικής επιτροπής που θα αποφασίσουν τους νικητές.

Η φετινή διοργάνωση των Asia Contents Awards & Global OTT Awards σηματοδοτεί την 6η επέτειό τους, καθώς αποτελούν έναν θεσμό που ξεκίνησε το 2019 για την προώθηση της ανάπτυξης της ασιατικής βιομηχανίας περιεχομένου. Το 2023, τα ACA & G.OTT Awards διεύρυναν το πεδίο εφαρμογής τους πέρα από την Ασία για να αναγνωρίσουν την αριστεία του παγκόσμιου περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες media, συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης, του OTT (over-the-top) και του διαδικτύου. Φέτος, τα βραβεία έλαβαν συνολικά 201 υποβολές από 16 χώρες. Μετά από ενδελεχή αξιολόγηση από 12 προκαταρκτικούς κριτές από όλο τον κόσμο, 41 έργα από 10 χώρες επιλέχθηκαν ως οι τελικές υποψηφιότητες σε 11 κατηγορίες διαγωνιστικού. Τους τελικούς νικητές θα αποφασίσουν επτά διεθνείς κριτές, εντείνοντας την προσμονή για τα αποτελέσματα των βραβείων.

Σειρές από την Κίνα, την Ινδονησία, την Ιαπωνία, την Ταϊλάνδη, την Ταϊβάν και την Κορέα σαρώνουν τις υποψηφιότητες

Η σειρά Blossoms Shanghai, ευρέως αναγνωρισμένη ως η πρώτη τηλεοπτική σειρά του θρυλικού σκηνοθέτη Wong Kar Wai, είναι υποψήφια σε τρεις κατηγορίες: Best Creative,  Α’ Ανδρικού Ρόλου και Β’ Γυναικείου Ρόλου. Η πρώτη πρωτότυπη σειρά του Netflix από την Ινδονησία, το Cigarette Girl, απέσπασε συνολικά τέσσερις υποψηφιότητες στις κατηγορίες Best Creative, Καλύτερης Σκηνοθεσίας, Α’ Γυναικείου και Β’ Ανδρικού Ρόλου. Η ιαπωνική σειρά, VIVANT, γνωστή για το γεμάτο σταρ καστ που διαθέτει, αποτελεί άλλη μία δυνατή υποψηφιότητα για την κατηγορία Best Creative, εκτός του Sakai Masato που είναι υποψήφιος στην κατηγορία Α’ Ανδρικού Ρόλου. Η δημοφιλής ταϊλανδέζικη σειρά ENIGMA, η οποία κατέκτησε την κορυφή του Thai Prime Video πέρυσι, είναι επίσης υποψήφια στην κατηγορία Best Creative, μαζί με υποψηφιότητες στις κατηγορίες Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου Ηθοποιού για τον Metawin Opas-iamkajorn.

Διαβάστε   Αφιέρωμα με τίτλο "Οι Αιμάτινοι Έρωτες του Μανοέλ ντε Ολιβέιρα" από την Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης

Από την Κορέα, το A Killer Paradox είναι υποψήφιο στην κατηγορία Best Creative, με τους Choi Woo-shik, Lee Hee-jun και Kim Yo-han να αναγνωρίζονται για τις εξαιρετικές τους ερμηνείες στις αντίστοιχες κατηγορίες. Μια ακόμη κορεατική σειρά, το Daily Dose of Sunshine, είναι επίσης υποψήφια στην κατηγορία Best Creative, με την ηθοποιό Park Bo-young να είναι υποψήφια για το βραβείο του Α’ Γυναικείου Ρόλου. Ένα άλλο κορεατικό έργο που αξίζει να βρίσκεται στο προσκήνιο είναι το Uncle Samsik, το οποίο είναι υποψήφιο στην κατηγορία Best OTT Original και στην κατηγορία της Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ηθοποιού για την Tiffany Young. Η Kim Hyeyoon του Lovely Runner είναι μια άλλη δυνατή υποψήφια για την κατηγορία  Α’ Γυναικείου Ρόλου, ενώ ο συμπρωταγωνιστής της, Byeon Woo-seok, είναι υποψήφιος για το βραβείο Καλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου Ηθοποιού. Το Lovely Runner είναι επίσης υποψήφιο για το Καλύτερο Πρωτότυπο Τραγούδι, μια νεοεισαχθείσα κατηγορία, με το κομμάτι “Sudden Shower” που ερμηνεύουν οι Eclipse, το συγκρότημα που συμμετέχει στη σειρά. Το Imperfect Us, μια τηλεοπτική σειρά από την Ταϊβάν, προηγείται με τις περισσότερες υποψηφιότητες, με συμμετοχές σε πέντε κατηγορίες: Καλύτερου Ασιατικού Περιεχομένου, Καλύτερου Σεναριογράφου, Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού, Α’ Γυναικείου Ρόλου (Ariel Lin) και Β’ Ανδρικού Ρόλου (Kai Ko).

Οι εφτά κριτές των Asia Contents Awards & Global OTT Awards 2024 θα καθορίσουν τους καλύτερους δημιουργούς περιεχομένου του περασμένου έτους αξιολογώντας 11 κατηγορίες

Ο Nishijima Hidetoshi, ο βραβευμένος Ιάπωνας ηθοποιός γνωστός για την εμφάνισή του στην ταινία Drive My Car (2021) και την πρόσφατη σειρά της Apple TV+ Sunny (2024), και η Alice Ko, νικήτρια των Golden Bell Awards για την τηλεοπτική σειρά Someday or One Day (2019), θα επισκεφτούν το Busan ως μέλη της κριτικής επιτροπής των ACA & G.OTT Awards 2024. Μαζί τους θα είναι η Baek Mi-kyoung, σεναριογράφος της σειράς Strong Girl και των ταινιών The Lady in Dignity (2017) και Mine (2021), η An Eunmi, διευθύνουσα σύμβουλος της Pollux Studio και παραγωγός των σειρών Coinlocker Girl (2015), The Merciless (2017) και Chief Detective 1958 (2024), ο Matsuba Naohiko, εκτελεστικός παραγωγός της TV Man Union, ο Max Michael, επικεφαλής του Asian Business Development της United Talent Agency, και η Ellen Y.D. Kim, διευθύντρια του Asian Contents & Film Market.

Διαβάστε   Η Νότια Κορέα στο επίκεντρο του πρώτου "Producer Hub" του 29ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Busan